Informatie over de vereniging

Binnen de vereniging wordt men niet opgeleid tot paragnost, paranormaal genezer of wat dan ook. Ons doel is de mensen in contact te brengen met de gelijkgestemde medemens maar bovenal met het spirituele in zichzelf.

De eerste van iedere maand worden nieuwe leden vanaf 18 jaar aangenomen. Zij kunnen zich aanmelden via de webside, een aanmeldingsformulier verkrijgbaar bij de kassa tijdens openbare avonden of als men als introduce een interne avond bezoekt.  De contributie bedraagt € 7,00 per maand met ingang van 01-01-2022.

De openbare avonden beginnen om 20:00 uur. De kaartverkoop begint om 19.45 uur.
De entree kost € 7,50 en voor leden € 4,00.
De avonden vinden plaats in ’t Sjtaater Hoes, Schaesbergerstraat 27, 6467 EA, Kerkrade.

Interne avonden zijn voor leden sommige avonden introduce en starten om 20.00 uur (tenzij anders vermeld). Van 19.45-20.00 uur is uitwisseling van ervaringen onderling. (let goed op de vermeldingen in het programma).
Elk introducé betaalt € 4,00 entree.

Op onze avonden zijn altijd 1 of meerdere bestuursleden aanwezig. Heeft u na afloop van een bijeenkomst nog vragen of opmerkingen anderszins, dan is het bestuur graag bereid u daarbij te helpen. Daarnaast staat het bestuur open voor op- en/of aanmerkingen, opbouwend van aard.

Webmaster: Corry Haas

kvk: 40189728

Welkom

We willen namelijk graag én uw privacy én de gebruiksvriendelijkheid van onze website zoveel mogelijk garanderen.

Privacyverklaring

Spirituele Vereniging Kerkrade is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in de privacyverklaring.
De persoonsgegevens die u met ons deelt worden zorgvuldig behandeld conform de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).