Corona

Beste leden,

Zoals jullie via  de media hebben kunnen vernemen deelde premier Rutte mee dat er per  05 juni  de deuren van cafés, restaurants en gemeenschapshuizen open mogen voor groepen van max 50 personen met in achtneming van de 1,5 meter afstand. Wij als bestuur hebben dan ook direct contact gezocht met de beheerder van het gemeenschapshuis waar onze avonden gehouden worden.

Het is belangrijk dat wij gehoor blijven geven aan de afstand van anderhalve meter en de handhygiëne. Dit heeft  ook invloed op hoe wij onze avonden inhoud kunnen geven. Niet alleen voor onze eigen bescherming, maar ook laten we hiermee zien dat we rekening houden met de hoge werkdruk van de zorgmedewerkers en dat we willen voorkomen dat er een nieuwe piek ontstaat.

In overleg met de beheerder heeft het bestuur besloten dat we met ingang van 16 juni 2021 weer gaan opstarten met onze avonden. Door de korte termijn waarop we gaan starten beginnen we met interne avonden in eerste instantie verzorgd door Jeanny

Weet dat wij jullie erg missen en uitkijken naar de start van onze avonden op een voor een ieder veilige wijze.

Houd jullie gezond , en hopelelijk tot snel

Welkom

We willen namelijk graag én uw privacy én de gebruiksvriendelijkheid van onze website zoveel mogelijk garanderen.

Privacyverklaring

Spirituele Vereniging Kerkrade is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in de privacyverklaring.
De persoonsgegevens die u met ons deelt worden zorgvuldig behandeld conform de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).