Corona

Beste leden,

Zoals jullie via  de media hebben kunnen vernemen deelde premier Rutte mee dat er per  01 juni  de deuren van cafés, restaurants en gemeenschapshuizen open mogen voor groepen van max 30 personen met in achtneming van de 1,5 meter afstand. Wij als bestuur hebben dan ook direct contact gezocht met de beheerder van het gemeenschapshuis waar onze avonden gehouden worden. Hij kon ons nog geen uitsluitsel geven daar hij nog in overleg was met de gemeente. Begin juni horen wij hoe het nu verder gaat en aan welke richtlijnen wij ons moeten houden.

Het is belangrijk dat wij gehoor blijven geven aan de afstand van anderhalve meter en de handhygiëne. Dit heeft  ook invloed op hoe wij onze avonden inhoud kunnen geven. Niet alleen voor onze eigen bescherming, maar ook laten we hiermee zien dat we rekening houden met de hoge werkdruk van de zorgmedewerkers en dat we willen voorkomen dat er een nieuwe piek ontstaat.

In navolging van het advies van premier Rutte heeft het bestuur besloten alle activiteiten tot half juni te annuleren , in ieder geval totdat wij een gesprek gehad hebben met de beheerder en weten dan welke richtlijnen er zijn. Het zou best kunnen dat de tijd te kort is om aan de nieuwe richtlijnen te voldoen en dat wij dan met pijn in ons hart moeten besluiten om onze activiteiten  over de vakantie maanden juli en augustus heen te tillen en per 1 september 2020  wederom te starten met onze avonden.

Weet dat wij jullie erg missen en uitkijken naar de start van onze avonden op een voor een ieder veilige wijze.

Houd jullie gezond , en hopelelijk tot snel

Welkom

We willen namelijk graag én uw privacy én de gebruiksvriendelijkheid van onze website zoveel mogelijk garanderen.

Privacyverklaring

Spirituele Vereniging Kerkrade is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in de privacyverklaring.
De persoonsgegevens die u met ons deelt worden zorgvuldig behandeld conform de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).